wtorek, 12 marca 2013

Odliczam dni do wiosny

Astronomiczna zawita 20 marca, koło południa, kalendarzowa 21!
To już wbrew znakom na ziemi i niebie całkiem blisko.
Wyrzuciłam już swoje jedyne i niepowtarzalne, cudownie rozczłapane skórzane kozaki na futrze, bowiem po dziewięciu latach podeszwa pękła po prostu i buty łapały wodę.
Nie mam teraz obuwia na taką pogodę, więc ja bardzo upraszam o litość i zabranie tego białego paskudnego!

Dla chętnych czekających z takim samym utęsknieniem mam skromny podarunek.
Skromny, bo niewiele mogę teraz wyczyniać z ręką.
Cierpliwie czekam na cud w postaci audiencji u ortopedy w maju.

Ta tęcza obwieszcza radośniejszą porę roku.
Można ją nosić w rozmaity sposób, na biodrze też :)


Do Candy zapraszam te osoby, które jak ja lubią kolor wokół siebie, które tak samo z niecierpliwością czekają na tą prawdziwą tęczę, po ciepłej burzy!
Zasady ogólnie przyjęte. Będę losować w dniu 22 marca - raczej w brzasku księżyca.
Zapraszam :)



72 komentarze:

  1. Pierwsi na ogół nie wygrywają, ale ja po prostu nie mogę czekać z zapisaniem się na tę piękną chustę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory :-) Będzie idealna dla mnie :-)
    Zapisuję się w kolejce po chustę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu z wiosną będzie lepiej! też na to bardzo liczę...
    Staję w kolejce po tą bajecznie kolorową chustę.
    Pozdrawiam Cię i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie dla odmiany domowy kolorowy sweter się już całkiem rozpadł, więc sobie pomarzę o tej cudnej chuście.
    Ja z tych w lipcu urodzonych, którym słońce do życia najbardziej potrzebne.
    Zaklinam wiosnę, ale zima nadal się panoszy.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci dużo zdrowia, bo jest na prawdę bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna tęcza:) Z przyjemnością stanę w kolejce po nią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też zasypało. Francja całkiem na poważnie wstrzymała oddech. Kwiaty w okolicy wyglądają smutno... za szybko się wyrwały.
    22 -ego mówisz... no coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Ja też się ustawiam w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taka piękna, ze chętnie ustawiam się w ogonku, może i mogłabym sobie taką "udziubdziać", ale to nie to samo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wiosna, dla mnie.
    Pożądam jej gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna i bardzo pragnę mieć Kankankową Tęczę przy sobie, więc zgłaszam się do losowania!
    Piękny, wiosenny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Że niby za tydzień ma być wiosna??? no, raczej trudno uwierzyć, jak się spojrzy na te białe zaspy wokół... U mnie dzisiaj minus 5 stopni. Celsjusza, jakby ktoś miał wątpliwości :) A zatem - tęczowe kolorki żeby odegnać zimę, a ciepła włóczka w razie jakby jednak wiosna z przyjściem trochę się ociągała... bardzo uniwersalna jest ta chusta! To ja się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudowna więc ja też jestem chętna!Właśnie przed chwilą usłyszałam w telewizji że w nocy ma być -13....!Brrrr.Co do ręki właśnie wyszłam ze szpitala po operacji prawej ręki więc wiem jak to jest i współczuję.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Do maja czekać, to koszmar - współczuję, sama nie śpię z powodu z bólu barku, chociaż już 2 razy byłam u specjalisty i ćwiczę według zaleceń. Ortopeda zabroni Ci dziergania i też cudu od razu nie zrobi, chyba, że operacyjnie. Chusta wspaniała, nie zapisuję się, bo kojarzyłaby mi się z Twoim cierpieniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosennie zapisuję się Kakankowe Candy! Pozdrawiam Pstro.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest chusta na powitanie wiosny :-)
    Chętnie się w nią wystroję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią stanę do tej kolejeczki po wiosnę ,bo bardzo mi jej brakuje :(
    a Twoją chustę już jedną mam więc wiem ,że są superaśne a ta ma takie piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biere!!!
    Zdjątko kopiuje, posta smaże - i wygrywam, paniała?
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13/3/13 21:02

    A anonimy też mogą ? Kocham kolory a za wiosną tęsknię juz strasznie.Jak na złość u mnie śnieg sypie :(
    agnieszka-kochanek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się czym prędzej :) Piękna jest! Oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna!wiosenna!:)Dołączam do ogonka:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, jaka cudna ! Jak mogę (bom bezblogowa), to się też ustawiam. Może się poszczęści :) Też chcę wiosny. U nas sypie cięgiem od tygodnia. Przynajmniej nasze spaniele się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eva - bardzo się cieszę, że nasza znajomość z multiply trwa!!!! Buziaki!!!

      Usuń
  23. Piękne ma kolorki,wiec sie skuszę i zapiszę,a na losowanie będę czekać z niecierpliwoącią ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimy jak najbardziej mogą się zapisać, ino imię potrzebne, Bezblogowe Słonka również!

    Tym bardziej, że mimo anonimowości i tak Was znam lub poznaję ;). Miłego oczekiwania. Może i ta wiosna szybciej dojdzie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chusta jest przecudna !
    Zapiszę się, dla mojej córki, która potrzebuje koloru, jak Nikt inny...
    Wspaniała zabawa na powitanie wiosny )
    Gorąco pozdrawiam i zdrowia życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam się i ja po tę piękną chustę :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy do tej pory nie wyczekiwałam z takim utęsknieniem wiosny, sama nie wiem dlaczego:)) Chusta obłędna, bardzo ale to bardzo byłabym szczęsliwa, gdyby trafiła do mnie, szczególnie, że ja w dzierganiu na drutach to mam dwie lewe ręce:))http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bloga nie mam, a chusty lubię. Mogę? Też tęsknię za wioną, w moje Bieszczady wracaliśmy 3,5 godz., a do przejechania było 100 km. Pozdrawiam Anna
    mami9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - możesz :), już Cię zapisałam

      Usuń
  30. Przepiekna chusta:)
    marze o takiej, ale sama nie potrafie zrobic

    OdpowiedzUsuń
  31. Może ta śliczna chusta odgoni zimę. Z przyjemności a bym ją przygarnęła więc zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja lubię, ja lubię i grzecznie się ustawiam:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  33. kolory są cudne dlatego chętnie się zapisuję pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  34. Tęcza na powitanie wiosny - idealna. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cha, cha! A moje buty zrobiły to samo! Wyglądam wiosny i doczekać się jej nie mogę. Jak fajnie byłoby mieć taką chustę...

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię chusty i miałam se zrobić kolejną, ale może wygram :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też sobie życzę wiosny i Twoich wiosennych kolorów :)) z lekkim opóźnieniem ale ustawiam się w kolejce :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  39. Polecam zgłoszenie konkurs na mojego bloga http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tłumy chętnych! Ale staję dzielnie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna ..fantastyczna ..wspaniała...podziwiam...i chcę...pozdarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. też już marzę o wiośnie i też z tej okazji urządziłam candy, tyle że w bardzo mroźnym klimacie ;)
    ale o takiej kolorowej chuście też marzę, więc chętnie ją przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy17/3/13 09:15

    ta gra kolorów to istne cudo,po długiej zimie tęsknie do kolorów,ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko elżbieta
    elzbieta494@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja się chętnie zapisuję, bo za kolorem tęsknię ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna chusta, piękne kolory! Ja też z niecierpliwością czekam na wiosnę i zgłaszam swoją kandydaturę. Pozdrowienia
    CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj,chusta przesliczna ,kolory jak najbardziej w moim stylu a jak mozna sie zapisac to i ja z przyjemnoscia sie zapisuje.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17/3/13 22:02

    Piękna, wiosenna chusta. Idealna na oczekiwanie wiosny!
    Jeśli "bezblogowe anonimy" również mogą, to pozwolę i ja się zapisać :-)
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne kolorki, ja raczej noszę się na szaro, a taką chustką trochę bym rozweseliła swój wizerunek:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja lubię kolor więc staję w ogonku. Chusta bardzo by mi się przydała, takiej pięknej ciągle brak w mojej garderobie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. p.s. zapraszam na moją rozdawajkę pod włoskie słońce!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie piękne kolory... z przyjemnością bym się wtuliła w nie... baner na madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. u mnie dziś bialusieńko:) wypatruje wiosny już od dawna.
    zgłaszam się na candy, kolory tęczowe, wiosenne przydadzą się na wiosenną zimę:)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. nie mogę przegapić takiej okazji, zapisuję się! :)
    pozdrawiam,
    joanka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam kolory! A teraz kiedy za oknem ciagle zimowo tego koloru tym bardziej mi brakuje;) Zapisuje sie z przyjemnoscia i przy okazji do siebie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne kolory :-) Będzie idealna dla mnie :-)
    Zapisuję się w kolejce po chustę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudna,uwielbiam takie dodatki garderoby.Zgłaszam się do zabawy,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  57. O jaka cudowna chusta!!
    Obłęd!!!
    Zapisuję się i to prędziutko

    Szybciutko teżdodałam do obserwowanych, bo nie wiem czemu tak się stało, że ja u Ciebie pierwszy raz. Ale już się poprawiam bo pieknie tu.
    Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. oj, CHCĘ!!! tę chustę!!!
    i pragnę Wiosny............
    i zapraszam na końcówkę mojego Wiosennego Candy...
    http://martoovka.blogspot.com/2013/03/wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiosnę mam w sercu, ale brakuje mi tej za oknami ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Skromny???przecież to jest tak piękny podarunek że brak słów...ustawiam się z radością, zapraszając do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Prezent jest niezwykle piękny w radosnej kolorystyce:) Kto z nas nie lubi otaczać się kolorem, zwłaszcza teraz, gdy za oknem szaro buro i zimno - gdzie ta pani wiosna?:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. A za oknem wciąż jest biało,biało... jakby mleko wykipiało...
    Kolorków mi też jak najbardziej BRAKUJE !!! i z przyjemnością się zapisuję:)
    Łączę serdeczności
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolorki cudne może przywołają wiosnę...super byłoby się otulić czymś tak pięknym więc staję grzecznie w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zdążyłam???? Mam nadzieję że tak :) jest cudowna!!!!
    www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Brakuje mi takiej tęczy, swoją noszę w sobie a taką bym eksponowała wszem i wobec :-P
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  66. Chusta zachwyca i rozgrzewa kolorami, z radością założyłabym na siebie taką wiosenną tęczę i ze słońcem w oczach ruszyłabym w świat :))

    Korzystam z okazji i serdecznie zapraszam do siebie na Candy :)
    http://piegowateserce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapsiuję się super nagroda
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ostatni też zazwyczaj szczęścia nie mają, ale co będę marudzic^^ Jakaś nadzieja tam jest, że może się uda^^ Przy takich kolorach to nie mogłam się powstrzymac i musiałam się zgłosic^^
    Wiesz jaki ja mam sposób na więcej koloru w tym sniegu?^^ Maluję pazurki na 2 kolory i to 2 jak najbardziej wesołych - zawsze to trochę humorek poprawi;)
    Pozdrawiam serdecznie;)
    Nie wiem o co chodzi z ręką, ale napewno wszystko dobrze się ułoży:) Trzeba myślec pozytywnie i miec wiarę:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy21/3/13 18:46

    A może ja będę miała szczęście? Taka piękna chusta bardzo by mi się przydała.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  70. Super kolorki uwielbiam staję w kolejce magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...