wtorek, 4 października 2011

Imieniny można mieć w dowolnym czasie...

ponieważ imieniny to dobry dzień na prezent.
Zwłaszcza jak to taki wyszukany - com go od Gackowej dostała!

Agata wiedziona swoim instynktem łowcy i wiedźmy natrafia na jamy pełne skarbów i z wielką radością dzieli się z kumą z Wrocławia. Otóż nieodmiennie jej się ze mną owce kojarzą, i słusznie!
Stąd szmatki pastelowe cudnej urody w owieczki.


Wśród nich kawałek zacnego lnu, którego nie oddam na poduszki dla dzieci, no nie mam siły i serca, ręce mnie nie posłuchają, z niego będą ozdobne kawałki na workach z wełną.
Zamiaruję sobie takie poszyć, aby zaprowadzić ład w czesankach. Może pudła by były praktyczniejsze, ale mnie się wełnę najlepiej przechowuje w takich szmacianych workach-koszykach.

I coś wspaniałego - książki!




Agata wie, jak potrafię zatopić się u Niej w domowej bibliotece z takimi wydawnictwami.
Wtedy kiwa głową, wychodzi, idzie pograć w kulki, bo ja siedzę i chłonę wyłączona ze świata.
No to mam teraz koło łóżka takie pozycje, które można co wieczór oglądać!
Dużo technik, pomysłów, aranżacji.




Agatko - wiesz jak jestem szczęśliwa? Dziękuję Ci bardzo! Bardzo!

16 komentarzy:

  1. Anuś, wspaniałe książki, a pomysł uszycia worków na poszczególne włóczki bardzo dobry.A te prezenty i
    tamte, o których pisałaś w poprzedniej notce naprawdę piękne. Szczęściara z Ciebie, ale ja wiem,że na to szczęście w pełni zasługujesz. Buziaki,;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudności, cudności! Zachwycam się zdjęciami, a Ty jeszcze tak o tym wszystkim piszesz, że zachwycam się jeszcze bardziej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety jakie cudowności, super pomysł na stolik - domek tam jest. Nie napiszę ze zazdroszczę bo takie uczucie jest mi obce, napiszę, że świetnie, że tyle dobra trafiło gdzie powinno.

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz czasu nie będziesz miała już wcale - w każdej wolnej chwili książka! Fajnie Ci się trafiło:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Istna lawina, powódź, zalew prezentów... ale fajnie:)
    Cieszy ta Twoja radość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/10/11 18:42

    ja tez lubie takie gazetki bo zawsze cos nowego zrodzi sie w glowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anabell - to nie na włóczki tylko na czesanki, ale właściwie na kolejne robótki - czemu nie? Skoro kilka na raz robię. Warte do pomyślenia!
    Książki radują mnie tak jak włóczki, to coś co zawsze dla mnie ważne!

    Kachazet - życie w całości cudowne jest!

    Aniurozello - domek dla lalek mi się też bardzo spodobał. Jeszcze tylko wnusia by jakaś się przydała, to babcia będzie lalki stroić i domki strugać. Gdzieś pod skórą jestem małą dziewczynką z mysimi ogonkami.

    deZeal- co wieczór jest książka, niestety tylko przed zaśnięciem, bowiem już nie mogę się skupić za dnia, strasznie jestem rozedrgana. To chorobliwe. W dzień to ja się pasę muzyką.

    Iza - szczęście się pcha oknami!

    Jadziu, no właśnie! To tak ważne mieć coś w ręku a nie tylko zapis na dysku :)Inaczej się odbiera, fotografie przemawiają, zapach książki..... ech! Skarby takie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale prezentów!!!
    Owieczki piękne - pękam z zazdrości.
    Nie wybierasz się na grzyby w moje strony?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe prezenty dla wspaniałej osoby, szmatki rewelacyjne, a książki jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Que lindo ovelhas!!!!!!!
    beijo da necca

    OdpowiedzUsuń
  11. Temos o amor pelos animais em comum!
    NA MINHA CASA TEM:
    7 CACHORROS(2 MACHOS E 5 FEMEAS)
    dOS SETE ,4 FORAM RETIRADOS DA RUA.
    tEM AINDA...1 PAPAGAIO,DUAS AUSTRALIANAS,E TRES CALPOPSITAS
    BEIJO

    OdpowiedzUsuń
  12. Owieczki na szmatkach są urocze! Wywołują uśmiech na twarzy :). Książki piękne - bardzo lubię taką literaturę :). Oglądanie takich książek sprawia prawdziwą przyjemność :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Owieczko Rogata - chyba jeszcze nie, podobno grzybów mało a i moja działka czeka z utęsknieniem, muszę pilnie przesadzić co nieco, i tylko niedziela taka wolna. Ale rwę się w gościnę!

    Irenko - szmatki będą poza lnem dla dzieciaków, książki są fajne i ciekawe.

    Frasiu- taki relaks w czystej formie, można sobie pomarzyć o rzeczach do uszycia jak jesteś zarobiona :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Necca - Sua casa e minha casa são ricos.
    Riqueza tem quatro pernas.
    A felicidade é uma cauda.
    O amor é sempre em torno de nós!

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjaciela, ale jesteśmy szczęśliwi!
    pocałunek
    necca

    OdpowiedzUsuń
  16. Fico feliz a cada dia! ****

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...