piątek, 6 maja 2011

Bardzom zajęta

Ale nie mogłam się oprzeć :)))

Akurat 4 maja był Star Wars Day - a mój synuś biega czasem na pokazy w towarzystwie innych zakręconych w odpowiednim stroju i wymachuje mieczem, ja zaś umotana w alpace siedzę.
Więc na bardzo króciutko połączyły się nasze zainteresowania:

GŁOŚNIKI WŁĄCZYĆ PROSZĘ


film należy do użytkownika Okiesp


Tu dla Tkaitki specjalnie spojrzenie ócz niewinnych:


ten film należy do użytkownika breakmyface

Pysie kochane.... jak się nimi nie omotać????
Alpaka - to chyba ulubione moje włókno do przędzenia.

26 komentarzy:

  1. Filmik super, a alpaki są cudne!!! Miłego przedzenia - czekam na efekty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. One są śliczne - szczególnie pyszczki i ....kolanka mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha dobre !!!!:)
    I coś dla wielbicieli Alpak i Starwarsów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi widok alpak poprawia humor. Muszę kuzynkę namówić :)))), nie będzie wtedy gadać, że za rzadko do niej przyjeżdżam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne stworzonka! A oczek u niektórych prawie nie widać. Uśmiech sam wyskakuje na gębę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, oczko Ci pokazała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie, ale to już inna rasa, powiedziałabym taka uwodząca.To faceci czy babeczki? Pomrukiwania były raczej męskie:)))
    A oczy wielkie i przepastne...Prawie "oczy czornyje" :)
    Ale w tym wcześniejszym stadzie - to przynajmniej ze trzy sztuki po ciemaku chodzą.
    Dziękuję Aniu, dobrze, że znów kuknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu z Kaszub - nie ma nic milszego :)))zwłaszcza, że materii sporo!

    Elu Tkaitko - po fryzjerze spojrzenie nabiera zalotności ;)))a czy baba czy ta gorsza odmiana to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne!:) Od dziecka moim marzeniem była hodowla owiec. I ja się kiedyś naprawdę wyprowadzę z tego śmierdzącego miasta i będę hodować alpaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tabajko - weż mnie, ja ci nie ugotuję, ale posprzątam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powłóczyste spojrzenie mnie obezwładniło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W zeszłym roku były alpaki na SGGW i popatrzyłam sobie. Alpak Gucio chodził za panem jak piesek i chciał na kolanka. A szyję miał długą jak struś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodkie ;-)
    Przy pierwszym filmiku umarłam ze śmiechu :-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Alpaki mnie totalnie zauroczyły. Mam nieodparte wrażenie, że jeszcze w tym roku wtulę się w nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pierwszego filmu urżałam się po pachi!:)))
    Tabajka - chodź, rzucamy robotę w cholerę, zakładamy hodowlę, ja Ci pomogę przy małej (podszkolisz mię), a Kankanka posprząta... i będzie prząść! a do gotowania kogoś przyuczymy, co? I Violet zabierzemy - ona już na kołowrotek śmiertelnie choruje:)Przeca to dobry pomysł, azaliż nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam okazję oglądać alpaki na żywo, to naprawdę urocze zwierzaki, bardzo łagodne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kankanko - na poprawę nastroju proponuję bajkę dla dzieci o dwóch gapowatych Alpakach, które pracują w Agencji Wynajmu Zwierząt i nazywają się Nosal i Skrob. Uśmiałam się wczoraj niesamowicie z ich tekstów. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko - ślij fluidy, niech rzucają robotę, tylko wcześniej niech nam ktoś tę chałupę i to stadko małe alpak zafunduje :))))

    Aniu - znacznie jakby pojętniejsze od owiec i kóz, tak mi się wydaje, chociaż te również lubię.

    Emade - zaciekawiłaś mnie - gdzie tego szukać?

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahah super ten pierwszy filmik piekne te alpaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajka wyświetlana jest na Cbeebies, ale myślę, że w internecie na chomikach znajdziesz odcinki :) Wczoraj Nosal i Skrob zatrudnili się, jako pomocnicy kucharki, w szkolnej kuchni :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy filmik cudny absolutnie! U mnie w domu też Star Wars króluje :) Ostatnio trafiłam na fajny post, gdzie kobitka zebrała linki do różnych starwarsowych tutoriali i inspiracji. Może Ci się przyda?

    http://www.dana-made-it.com/2010/02/star-wars-and-sisters.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. atak klonów normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alpaki mają idealne szyje - takie, żeby podejść, objąć i się przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Emade - już poluję w tele na odcinek (sobota 9 30), dzięki!

    Niedzielko - aleś boski blog podesłała!!!! Fajne rzeczy, proste, efektowne - będę czerpać garściami bo mam takich Hunów w wieku 5,5 oraz 3,5 akurat pomysły na takie brzdące, np zegarek! Super sprawa, pięknie Ci dziękuję!

    Agata - hi hi! Fajnie zgrał do zupełnie przyrodniczego filmu! Mogłaby być końcówka lepsza, ale w oryginale ten film tak właśnie się skończył.

    Theli - mmmm, wyobrażam sobie jakie one miłe pod dotknięciem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...