sobota, 2 stycznia 2010

Zakończenie konkursu SAL-owego - "Choinka"

Najpiękniejszą choinką wygrywającą nasz konkurs okazała się praca Izy, która wygrała największą ilością głosów bo aż 167! Tutaj wyniki!




















Pozostałe uczestniczki jednak za postanowieniem Ani "Aploch" biorą udział dalej w konkursie!
Teraz jednak losowanie jest jawne, pod postem w komentarzu. Można prace nagrodzić przyznając 3,2 lub 1 punkt.
Niestety tylko trzy głosy można oddać, a ja mam koło dziesięciu prac do wyróżnienia. Oddałam więc według własnego widzimisię na te, które jakoś szczególnie mi się podobały.
Jak wiecie preferuję praktyczne wykorzystanie haftu i lubię jak on żyje w innej formie niż tylko na ścianie.
Ale cenię też prostotę i minimalizm, więc taka praca szlachetna w formie, bez ozdobników też znalazła się w wyróżnionych przeze mnie.

Ostateczne zakończenie konkursu nastąpi 
6-01-2010 o godz 20:00!
Jeśli macie jeszcze jakiegoś faworyta poza choinką, która wygrała to możecie oddać swój głos tutaj .

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...