środa, 28 stycznia 2009

Prezenty od przyjaciół

Choróbska dzielnie mnie pokonują i leżę już drugi tydzień w domu. 
Gdyby nie to, że śpię po 18 godzin na dobę cokolwiek by powstało. Ale dzisiaj lepiej mi już i znalazłam chwilkę aby pochwalić się upominkami, które dostałam z okazji Świąt. Lepiej późno, niż wcale. 

Od Celinki dostałam dawno temu wielką pakę szmatek na podusie, kołderki i inne cuda. Pośród nich pięknymi kolorami zaświecił kawałek akurat na mój stół. 
Doszyłam więc listwę i powstała serweta na uroczystą Wigilię.





 Od Marzenki przyleciała




cudna serweta z zielonymi haftami, który to kolor po prostu wielbię w każdej odmianie. 


A od Hani - precyzyjnie wyszyte cud serweteczki,

 które w tym roku leżały na obrusie, ale na drugi rok naszyję je na firanki lub zasłony. 
Mam jeszcze płytę z wzorami i inspiracjami, które Hanusia mi przygotowała.
Od Małgosi dostałam malusią podkładkę patchworkową pod mój kubek w pracy.





Na szyję od Marzenki przyleciały także korale, zielone!!!!!



Uwielbiam korale. Jest to jeden z elementów biżuterii, które najczęściej noszę.
Znalazłam wśród podarunków od Marzenki jeszcze wspaniały haft i materiały, które trafią na poduszki dla dzieci z Domu Dziecka. Bardzo dziękuję!!!!

Ja w tym roku nic nikomu nie przygotowałam, jest mi głupio, ale się poprawię! Zniszczył mnie ubiegły rok presją czasu i tempem.



Otrzymałam dyplom, który przyszedł na moje nazwisko, ale jest podziękowaniem dla wszystkich tych osób, które mi pomagały w przygotowaniu radości dla małych mieszkańców Domu Dziecka. Niniejszym więc go przedstawiam i zaznaczam, że za każdym razem kiedy oddaję gotowe poduszki podaję, że nie ja sama to zrobiłam.Wszystkim moim ofiarodawcom haftów i materiałów jeszcze raz kłaniam się i dziękuję!!!!!!

3 komentarze:

  1. Piękne dostałaś prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty, a dyplom za Twoje pomagające serduszko ma ogromne znaczenie - wiara w dobroć ludzi daje żyć innym. Całusy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś piękne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...